Predictions för WWE

...men först en recap.
Kane är tillbaka men såg misstänkt ut som någon annan...gissa vem.
Jag förutspår följande.

Triple H spöade och skadade Kevin Nash på TLC pay per viewn i helgen vilket kommer att betyda att Nash kommer att bli släppt av WWE ganska snart.
I och med att Kane såg misstänkt ut som Undertaker under masken förutspår jag att Triple H kommer, efter nyår att fejda med Undertaker vilket skulle vara supertråkigt. Detta för att de har kört gömda meddelanden som har flashat förbi när WWE gjort reklam för sin Twitter under Monday Night Raw. I det meddelandet har man sett en  YouTubelänk som har visat en skum trailer för att "The world's coming to an end the second day of 2012". Min misstanke är att det är Undertaker som är på väg tillbaka.

Daniel Bryan som ÄNTLIGEN fått sitt mästarbälte kommer att få hålla det i en kvart då han nyligen fått spö av Cody Rhodes tre matcher i rad och jag förstår egentligen inte varför de satt bältet på honom. De kommer troligen att vilja pusha Cody Rhodes, som kommer att bli avundsjuk nu när Bryan har tagit det för att han har slagit honom tidigare och Rhodes kommer att ta bältet för att, som jag nämnt tidigare, wwe verkar vilja satsa på unga förmågor och Rhodes har dessutom kontakter...(Dusty Rhodes...).

Däremot känns det hur kul som helst att det är två alumni från ROH (Ring Of Honor) som äger de båda stora bältena just nu. Det får oss indy-fans att jubla.

Återkommer med mer...det är en recension på gång också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0