Lång time igen...

Nu var det en stund sen vi fyllde på den här bloggen igen. Men misströsta inte. Vi har inte legat på latsidan med wrestlingen för det.

Sen jag skrev senast har El Generico varit i Sverige två gånger. Well done there. Det verkar som att cross promotion är det som måste göras för att något ska börja röra på sig inom vissa branscher just nu. Särskilt kanske inom wrestlingbranschen som hela dess existens varit väldigt fokuserat kring Japan och USA.

En fråga åt er som läser detta. Tycker ni att europa har försummat sina ligor? Jag vet att wrestling är ganska så stort i tyskland, danmark och england. Var finns det mer? Informera den oinformerade.

Förresten var det kul att se the Rock tillbaka. Dock vet jag inte om det var så bra att han kom tillbaka redan nu. Jag hade hellre sett honom suga ut på matchen, göra en Rock bottom på Cena och sen lämna Cena åt sitt öde. Det hade räckt. Publiken hade blivit vansinnig att de inte fick se mer av honom men Cena skulle ha lämnats utskrattad. Det hade blivit bättre.

Längre inlägg kommer snart.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0